//
you're reading...
Torrent

Ja no som MJC ni AFT

L'equip del PP de Torrent al complet. Un equip ampli, amb gent molt diversa i preparada. (Captura de pantalla de la web del PP de Torrent quan encara érem MJC)

La nova alcaldessa de Torrent, n’Amparo Folgado Tonda, comença a fer entrevistes en els mitjans. Com? Que no teniu ni idea de qui és? M’a que sou rarets, xe! Si fins i tot el nostre Ajuntament a les xarxes socials ha de començar una campanyeta d’aquesta manera: “Encara no coneixes la nova alcaldessa de Torrent? Ací teniu la presa de possessió d’Amparo Folgado“. I l’ací és aquesta galeria de Flickr. Dues consideracions al respecte: 1)Només que el nostre Ajuntament revelara les fotos a la manera “tradicional”, Kodak no hauria de tancar. 2)Sabeu que en eixe acte hi havia més gent que no era del PP i que, fins i tot -fins i tot!-, hi havia discursos de l’oposició? Doncs això.

La qüestió és que el PP ha començat a fer un relat de la “successió” en aquestes entrevistes. En primer lloc, és curiós com Amparo Folgado repeteix que mai no s’imaginaria que seria alcaldessa. Xica!, si anaves la que fa set! Com no t’ho esperaves! Si és d’allò més normal que, quan et presentes a les eleccions municipals i ets el número set d’una llista, acabes assumint l’alcaldia! Jo, per exemple, em vaig presentar en el lloc 21 de la llista de Compromís per Torrent i estic esperant el meu torn per a assumir la vara de comandament del meu poble…

D’una altra banda, i el que més gràcia em fa, és que repeteixen una vegada i altra que no n’hi ha cap mancança de legitimitat perquè el poble vota un partit i no una persona. Jo, personalment, hi estic d’acord, en allò fonamental. A mi tant em fa que el PP haja posat la número 7 com la número 7 suplent -llàstima que no en tinguen-. Ara bé, ho estan ells? De veres?

Evidentment que sí. Per això es presentaren a les eleccions amb propaganda per tot arreu amb les “sigles” MJC -María José Catalá-, només que parlaven dels voluntaris de “Som MJC”, les fotos i fotos i fotos de MJC durant quatre anys deforestaren mig Amazones, etc. Com a dada molt reveladora -i que curiosament ja han canviat- la pàgina del PP de Torrent era mariajosecatala.es, on redireccionavapptorrent.es. Ara és a l’inrevés.  [Com a curiositat també, amparofolgado.com el varen crear el 4 de gener de 2012 i és una redirecció a pptorrent.es. AFT no es mereix res, xe!]

En fi, com a resum, ací podeu veure un vídeo d’un gust musical i estètic exquisit que ens visualitza el projecte ampli i participatiu que tenia el PP de Torrent i que no era gens -però gens- personalista.

I atenció a aquesta pregunta i resposta a La Opinión de Torrent:

S’ha criticat en moltes ocasions la quantitat d’imatges on figurava la imatge de l’anterior alcaldessa, inclús una carta d’acomiadament. Creu que faran el mateix amb vostè?

És lògic que la persona que està al capdavant d’un projecte isca en les fotografies, va unit al càrrec, crec que és de sentit comú. Jo abans tampoc eixia en les fotografies com la resta dels meus companys i no crec que siga un problema.

 

És lògic i de sentit comú. Agafeu-vos, que vénen fotos!

Anuncis

Debats

Encara no hi ha cap comentari.

Deixa un comentari

Ricard Chulià

Compromís Horta Sud

DeBat a Bat

